Commercieel Medewerker Binnendienst

Vind jij het leuk om te fungeren als het aanspreekpunt voor klantvragen en -verzoeken? Wil jij klanten helpen met hun groeiambities en bij een bedrijf werken waar ook jouw groei en ontwikkeling centraal staat? Lees dan verder!

Onze opdrachtgever is enorm gegroeid in de laatste jaren en mede door deze hevige groei, en de ambities voor de toekomst, gaat de organisatie een volgende fase in van groei en professionalisering.

Met een team van ongeveer 150 medewerkers kunnen zij klanten op gebied van weg-, trein-, zee- en luchttransport, WareHousing, enz. van A t/m Z ontzorgen.

Binnen deze organisatie ben je medeverantwoordelijk voor een deel van de klantenportefeuille en werk je actief aan nieuwe business. Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en ook intern weten ze jou vanuit de planning en customerservice te vinden. Vanuit bestaande of nieuwe klanten ontvang en verwerk jij aanvragen op het gebied van Transport & Logistiek. Dit alles bij een familiebedrijf met een prettige werksfeer. Kortom: geen dag is voor jou hetzelfde!

Voor de rest zul je:

  • Verwerken van aanvragen en offertes van zowel nieuwe als bestaande klanten.
  • Invoeren en beheren van tariefafspraken in ons systeem.
  • Actief bijdragen aan het identificeren en genereren van nieuwe zakelijke kansen.
  • Fungeren als het eerste aanspreekpunt voor klantvragen en -verzoeken.
  • Samenwerken met diverse afdelingen binnen de organisatie. Je bent de verbindende factor tussen klanten, leveranciers en collega’s.
  • Analyseren van bestaande bedrijfsprocessen om inefficiënties en verbeterkansen te identificeren.
  • Aantoonbare ervaring als Commercieel medewerker binnen Transport & Logistiek, een afgeronde MBO+ of hbo-opleiding óf aantoonbaar werk- en denkniveau.
  • Proactieve houding en vermogen om nieuwe kansen in de markt te signaleren.
  • Je bent flexibel en kan makkelijk omgaan met snelle veranderingen.
  • Vermogen om prioriteiten te stellen en efficiënt te werken in een dynamische omgeving.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
  • Een salaris van dat past bij jouw profiel en ervaring.
  • 24 vakantiedagen + 3,5 ATV
  • Reiskostenvergoeding
  • Pensioenregeling en 8% vakantiegeld
  • Mogelijkheid om deels vanuit thuis te werken
  • Laptop en telefoon
  • Alle ruimte om mee te bouwen aan een mooi familiebedrijf en de kans om onze organisatie verder mee te ontwikkelen.
  • Doorgroeimogelijkheden naar de rol van accountmanager binnen 1-3 jaar.

Vragen over deze vacature?

Op de hoogte blijven van alle vacatures?

SchRijf je in en ontvang alle vacatures direct in je mailbox!

© JobReach