Facilitair Coördinator Soft Services

Als Facilitair Coördinator Soft Service bij onze farmaceutische klant in Weesp ben jij hét aanspreekpunt voor alle soft services. Je coördineert, rapporteert, begeleidt en stuurt aan. Daarnaast draag jij de eindverantwoordelijkheid voor de veiligheid en kwaliteit van leveranciers. Vormen kernwaardes als partnerschap, klanttevredenheid en kwaliteit van services jouw motivatie, dan ben misschien wel hun nieuwe collega.

Als Facilitair Coördinator Soft Services bij onze opdrachtgever is jouw rol meer dan het alleen verdelen van service tickets. Je bent samen met je Facilitair Manager en facilitair team, namelijk verantwoordelijk voor de totale ontzorging van hun klant. Hun klant verwacht naast een hoge kwaliteit service een gedegen gesprekspartner die (pro-)actief signaleert en adviseert. Hierbij krijg je veel vertrouwen en vrijheid om je doelen te bereiken en een business partner voor hun klant te zijn.

  • Zorgdragen voor de uitvoering, beheersing en optimalisatie van de dienstverlening en servicelijnen conform onze hoge kwaliteitseisen tegen het overeengekomen (financieel) resultaat;
  • Het plannen en organiseren van zowel je eigen werk, maar ook dat van (uitvoerende) collega’s en leveranciers, zodat je doelen tijdig, binnen budget en conform kwaliteitsafspraken gereed is;
  • Nauw contact houden met subcontractors en leveranciers, waarbij je de kwaliteit en tijdigheid van de geleverde service controleert, bewaakt en bijstuurt;
  • Het vertalen van de geplande en dagelijkse aanvragen naar concrete acties en doelen;
  • Actief signaleren van en adviseren over verbeteringen, optimalisaties en potentiële services;

Bij onze opdrachtgever geloven zij in het verkennen van potentieel; dit betekent dat zij niet alleen kijken naar de ervaringen die je reeds hebt opgedaan maar richten zij hun op hoe jouw competenties je nieuwe kennis en ervaring laat opdoen en inzetten.

Om jezelf in staat te stellen jouw potentieel verder te verkennen en de functie met succes te vervullen, zijn de volgende start kwalificaties wenselijk:

  • Je hebt bij voorkeur een afgeronde facilitaire opleiding;
  • Beschikt over aantoonbare ervaring met het coördineren van meerdere servicelijnen in domeinen waaronder bijvoorbeeld receptie, bewaking, catering, schoonmaak of afvalbeheer;
  • Staat stevig in je schoenen, luistert goed naar de klantwens en ziet commerciële kansen;
  • Bent analytisch, accuraat en je kunt knelpunten tijdig signaleren en hierop actie ondernemen;
  • Hebt ervaring met de dagelijkse aansturing van een team;
  • Bent representatief en je hebt hospitality in je DNA;
  • Goede beheersing van Nederlands en Engels in woord en geschrift.

Onze opdrachtgever biedt haar medewerkers een goed pakket aan arbeidsvoorwaarden, de mogelijkheid om door te groeien en de kans jezelf verder te ontwikkelen. Een greep uit dit pakket is:

  • Salaris passend bij jouw kennis en ervaring, lopend van € 3.000, – tot en met € 4.300, -;
  • 28 vrije dagen per jaar;
  • 8% vakantiegeld;
  • Uitgebreide horizontale en verticale doorgroeimogelijkheden;
  • Laptop & telefoon van de zaak;
  • Reiskostenregeling of een ov-abonnement;
  • Een eigen bijdrage van maar 2% van de grondslag voor je pensioen;
  • Premievrije WGA-arbeidsongeschiktheidsverzekering.

Vragen over deze vacature?

Op de hoogte blijven van alle vacatures?

SchRijf je in en ontvang alle vacatures direct in je mailbox!

© JobReach