Facilitair Coördinator
Werken als Facilitair Coördinator voor een Integrated Facility Management organisatie biedt meer dan je gewend bent. Je kernverantwoordelijkheden zijn nog steeds coördineren, rapporteren, begeleiden en aansturen met de toevoeging dat je werkt vóór en met een klant op zijn locatie, verantwoordelijkheid draagt voor de subco’s en toegang hebt tot een netwerk met vakgenoten. Zoek jij verdieping in je vakgebied, dan ben je bij onze opdrachtgever aan het juiste adres.
- Breda
- HBO werk- en denkniveau
- 40 uur
- 3000 - 4300 bruto
Als Facilitair Coördinator bij onze opdrachtgever is jouw rol meer dan alleen een lijstje van taken. Je bent, samen met je Facilitair Manager en team, namelijk verantwoordelijk voor de totale ontzorging van hun klant. Hun klant verwacht geen uitvoerder maar een gesprekspartner; iemand die mee en vooruitdenkt. Hierbij krijg je veel vertrouwen en vrijheid om je doelen te bereiken en een business partner voor hun klant te zijn.
De kernverantwoordelijkheden van dit pakket bestaat onder andere uit:
- Het coördineren van de overeengekomen services met name op het gebied van soft services en een klein gedeelte hard services;
- Zorgdragen voor de uitvoering, beheersing en optimalisatie van de dienstverlening en servicelijnen conform onze hoge kwaliteitseisen tegen het overeengekomen (financieel) resultaat;
- Het beheren van het budget en zorgdragen voor de continuïteit van de dienstverlening;
- Het vertalen van de geplande en dagelijkse aanvragen naar concrete acties en doelen;
- Nauw contact houden met leveranciers, waarbij je de kwaliteit en tijdigheid van de geleverde service bewaakt.
- Het proactief adviseren van de klant over zowel lopende als ook potentiële dienstverlening;
- Ondersteunen, stimuleren en begeleiden van de teamleden;
- Het plannen en organiseren van zowel je eigen werk, maar ook dat van (uitvoerende) collega’s en leveranciers, zodat je doelen tijdig, binnen budget en conform kwaliteitsafspraken gereed is.
Bij onze opdrachtgever geloven zij in het verkennen van potentieel; dit betekent dat zij niet alleen kijken naar de ervaringen die je reeds hebt opgedaan maar richten zij hun op hoe jouw competenties je nieuwe kennis en ervaring laat opdoen en inzetten.
Om jezelf in staat te stellen jouw potentieel verder te verkennen en de functie met succes te vervullen, zijn de volgende start kwalificaties wenselijk:
- Je bent analytisch, accuraat en je kunt knelpunten tijdig signaleren en hierop actie ondernemen
- Staat stevig in je schoenen, luistert goed naar de klantwens en ziet commerciële kansen
- Bent representatief en hebt hospitality in je DNA;
- Hebt bij voorkeur een afgeronde facilitaire opleiding;
- Beschikt over ervaring in het aansturen van meerdere facilitaire diensten;
- Hebt ervaring met de dagelijkse aansturing van een (klein) team;
- Bent digivaardig en bekent met (bij voorkeur meerdere) FMIS-systemen.
Onze opdrachtgever biedt haar medewerkers een goed pakket aan arbeidsvoorwaarden, de mogelijkheid om door te groeien en de kans jezelf verder te ontwikkelen. Een greep uit dit pakket is:
- Salaris passend bij jouw kennis en ervaring, lopend van € 3.000 tot en met € 4.300;
- 28 vrije dagen per jaar;
- 8% vakantiegeld;
- Uitgebreide horizontale en verticale doorgroeimogelijkheden;
- Laptop & telefoon van de zaak;
- Reiskostenregeling of een ov-abonnement;
- Een eigen bijdrage van maar 2% van de grondslag voor je pensioen;
- Premievrije WGA-arbeidsongeschiktheidsverzekering.
Vragen over deze vacature?
Op de hoogte blijven van alle vacatures?
SchRijf je in en ontvang alle vacatures direct in je mailbox!
© JobReach