HR Medewerker Verzuim & Re-integratie

Als Medewerker Verzuim & Re-integratie bij onze opdrachtgever verricht je in toenemende mate ondersteunende werkzaamheden voor je collega Casemanagers. Je verwerkt digitaal de ziekmeldingen van flexkrachten van hun klanten onderhoudt (per mail en telefoon) de communicatie met enerzijds de flexkracht en anderzijds de klant met als doel de ziekmelding zo spoedig mogelijk weer om te zetten naar een herstelmelding. Regelmatig schakel je met diverse partijen als UWV, de Arbodienst en andere specialisten.

Als Medewerker Verzuim & Re-integratie bij onze opdrachtgever verricht je in toenemende mate ondersteunende werkzaamheden voor je collega Casemanagers. Je verwerkt digitaal de ziekmeldingen van flexkrachten van hun klanten onderhoudt (per mail en telefoon) de communicatie met enerzijds de flexkracht en anderzijds de klant met als doel de ziekmelding zo spoedig mogelijk weer om te zetten naar een herstelmelding. Regelmatig schakel je met diverse partijen als UWV, de Arbodienst en andere specialisten.

En verder:

  • Ben jij wekelijks (mede-)verantwoordelijk voor het berekenen en betalen van ziekte uren/ziektegeld
  • Ontwikkel jij jezelf tot vraagbaak voor alle gerelateerde klantvragen, te denken aan (kort) verzuim, zwangerschapsverlof, bevallingsverlof en (aanvullend) geboorte verlof.

Jij past in deze functie als je een sterke intuïtie en gezonde dosis relativeringsvermogen hebt! Met jouw telefonische ervaring, weet jij dat het “toontje de muziek maakt” en houd jij de leiding over het gesprek. Je weet je collega’s makkelijk te vinden om te sparren bij twijfels of bijzonderheden, maar kunt je ook net zo makkelijk afsluiten om de bijbehorende administratie op orde te brengen.

Verder verwachten zij het volgende van jou:

  • Je weet weerstand om te buigen naar een positieve uitkomst voor alle partijen, met als doel van een zieke medewerker, zo snel mogelijk weer een werkende medewerker te maken;
  • Heb je geen ervaring met verzuim of de uitzendbranche? Geen punt. Maar dan is wel jouw motto: “Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!”;
  • Ervaring op een professionele klantenservice of in een andere telefonische rol is wel echt een must;
  • Je bent minimaal 32 uur beschikbaar, waarvan in ieder geval op maandag en vrijdag.

Zij vragen natuurlijk het een en ander van jou en daarom mag je ook wat van hun verwachten! Zo kom je te werken in een ambitieuze organisatie met veelal jonge mensen op een gloedje-nieuw kantoor! Lekkere koffie, betrokken collega’s en een fanatiek potje tafeltennis/tafelvoetbal op z’n tijd horen daarbij.

Daarnaast mag je het volgende van hun verwachten:

  • Een salaris tussen de €2350,- en €2700,-, afhankelijk van jouw kennis en ervaring;
  • Een laptop van de zaak;
  • 25 vakantiedagen en de mogelijkheid om per jaar 5 extra dagen te ‘kopen’;
  • Een winstuitkering a.k.a. 13e maand wanneer de jaar-doelstellingen zijn behaald;
  • Het gehele jaar aandacht voor jou als individu en een vitaliteitsplan met o.a. Padel, Bootcamp en pilates;
  • E-learning modules die jouw kennis verdiepen, opfrissen en op peil houden;
  • Skiën in Oostenrijk of suppen in Spanje? Jaarlijkse bedrijfsuitjes om letterlijk over naar huis te schrijven;
  • Dagelijks een vers bereide lunch die we samen eten in ons gezellige kantoor-café!

Vragen over deze vacature?

Op de hoogte blijven van alle vacatures?

SchRijf je in en ontvang alle vacatures direct in je mailbox!

© JobReach