HR Medewerker

De Peoples Team van onze opdrachtgever speelt een strategische rol in het management van hun meest waardevolle resources binnen de organisatie: hun medewerkers! Samen met hun Director People, Team Lead People Administration en een Project Manager vormen een leuk en hecht team waarin ze je graag welkom heten! Als HR Medewerker ben je het aanspreekpunt voor hun ongeveer 190 medewerkers door heel Nederland en zorg je voor een correcte HR-administratie en één keer per maand voor een foutloze salarisadministratie. Deze afwisselende functie is voor jou als je een administratieve HR-duizendpoot bent die graag in een dynamische organisatie werkt met een diverse groep medewerkers.

  • Je bent medeverantwoordelijk voor de HR- en salarisadministratie en verwerkt samen met het team maandelijks de verschillende mutaties zodat alle medewerkers maandelijks op tijd en correct hun salaris krijgen;
  • Je houdt alle personeelsdossiers up-to-date en je verwerkt alle in- en uitdiensttredingen, arbeidscontracten, en ziek- en herstelmeldingen;
  • Nieuwe medewerkers hebben met jou een fijne (digitale) contracttekening om hun start bij de organisatie soepel te laten verlopen en krijgen van jou alle informatie over o.a. hun eerste werkdag en hun arbeidsvoorwaarden zoals pensioen, bedrijfsfitness, etc;
  • Je houdt hun HR-systeem (Workday) en hun payrollsysteem (Nmbrs) up-to-date;
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor medewerkers en beantwoordt de meest uiteenlopende vragen van medewerkers via telefoon, e-mail en chat, en draagt daarmee bij aan een goede employee experience. Managers kunnen uiteraard ook met hun vragen bij je terecht;
  • Je ondersteunt bij de coördinatie van de halfjaarlijkse beoordelingscyclus, en diverse andere HR-gerelateerde projecten.
  • Je hebt een afgeronde mbo- of hbo-opleiding en minimaal 1 jaar relevante werkervaring bij een commerciële organisatie;
  • Je hebt goede MS Office/Google Workspace vaardigheden;
  • Je spreekt en schrijft correct Nederlands en goed Engels;
  • Je combineert graag administratieve taken met contact met medewerkers;
  • Je bent een pietje precies, houdt van structuur en ben in staat goed overzicht te houden;
  • Je bent discreet, behulpzaam en toegankelijk;
  • Je bent 32- 40 uur per week beschikbaar.
  • Salaris tussen €2.400 en €3.000 op basis van kennis en ervaring;
  • Laptop en telefoon;
  • Een premievrij pensioen via BeFrank;
  • 24 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband;
  • Een tegemoetkoming in de reiskosten vanaf 15 km enkele reis;
  • Korting op je sportschool abonnement waarbij wij €7,50 per maand bijdragen bovenop het bruto-netto voordeel;
  • Toegang tot mental health platform OpenUp;
  • Een superleuk team en een afwisselende functie met veel verantwoordelijkheid;
  • Hybride werken: 3 dagen op hun kantoor en 2 dagen thuis. Je bent uiteraard ook meer dagen welkom;
  • Uiteraard hebben ze flexibele werktijden;
  • Tafeltennis, tafelvoetbal, poolen, het is allemaal mogelijk! Ook is er elke donderdag een gezellige borrel op kantoor.

Vragen over deze vacature?

Op de hoogte blijven van alle vacatures?

SchRijf je in en ontvang alle vacatures direct in je mailbox!

© JobReach