Office Manager

Als Office Manager bij onze opdrachtgever zorg je dat alles op rolletjes loopt. Je bent het aanspreekpunt van medewerkers en bezoekers van hun hoofdkantoor in Amsterdam en je zorgt op afstand ook voor hun kantoren in Breda en Arnhem. Uiteraard ben je een kei in plannen en vooruitdenken. Meeting ruimtes zien er tiptop uit, de parkeerplek voor een belangrijke bezoeker is geregeld en de koffieautomaat heeft altijd genoeg bonen.

  • Inkoop van kantoor- en facilitaire artikelen voor het hoofdkantoor en hun twee kantoren in het land;
  • Wagenparkbeheer;
  • De contacten onderhouden met leveranciers (bv. verzekeraars, het schoonmaakbedrijf en overige partners);
  • Ontvangen van bezoekers, het voorbereiden van meetings en events;
  • Zorgen voor een net en representatief kantoor;
  • Het incidenteel regelen van cadeaus voor medewerkers, boeken van vluchten, treintickets en hotelovernachtingen;
  • Overige administratieve/ facilitaire zaken en Ad hoc taken ter ondersteuning van het management.
  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
  • Je hebt uitstekende MS Office/Google Workspace vaardigheden;
  • Je spreekt/schrijft vloeiend Nederlands en goed Engels;
  • Je denkt oplossingsgericht en weet goed de juiste prioriteiten te stellen;
  • Je bent dienstverlenend, stressbestendig en begrijpt het belang van snel handelen;
  • Positief, nauwkeurig en proactief zijn eigenschappen die 100% bij jou horen;
  • Je bent in het bezit van Rijbewijs B.
  • Een leuke functie voor 20 of 24 uur per week (werktijden in overleg);
  • Een marktconform salaris;
  • Uitzicht op een vast dienstverband;
  • 24 vakantiedagen o.b.v. een fulltime dienstverband;
  • Een premievrij pensioen;
  • Een tegemoetkoming in de reiskosten (vanaf 15 km enkele reis);
  • Kortingen bij o.a. hotels, gadgets, je sportschool en attractieparken.

Vragen over deze vacature?

Op de hoogte blijven van alle vacatures?

SchRijf je in en ontvang alle vacatures direct in je mailbox!

© JobReach