Teamleider Service & Support
Onze opdrachtgevers is een jonge en dynamische organisatie, die een dienstverlening heeft ontwikkeld en verkoopt.
Zij zoeken een organisatietalent die met plezier ervoor zorgt dat het verkooptraject, de klantenservice en administratie vloeiend verloopt met als einddoel een tevreden klant. Ben jij zo iemand? Lees dan verder!
- Breda
- MBO/HBO werk- en denkniveau
- 24 - 40 uur
- 3.500 - 4.500
- Coördineren, coachen en uitvoeren van de volledige service en support;
- Actief bijdragen aan de verdere ontwikkeling van het team en verbetering van werkprocessen;
- Fungeren als schakel tussen klanten, leveranciers, verkoop en de technische afdeling;
- Dagelijks contact met klanten per e-mail of telefoon;
- Verwerken van orders en opvolgen van klantvragen;
- Zorgdragen voor een soepel verloop van het verkooptraject en klantenservice.
- Een organisatietalent met zelfstandigheid en klantgerichtheid;
- Energiek, commercieel gedreven en een teamspeler;
- Praktisch, enthousiast en affiniteit met techniek;
- Communicatief sterk, zowel mondeling als schriftelijk;
- Technische affiniteit, kennis van IoT-apparaten is een pré;
- Administratief vaardig, punctueel en oog voor detail;
- Ervaring met geautomatiseerde systemen en Microsoft Office;
- MBO/HBO werk- en denkniveau;
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, Duits is een pré;
- Besluitvaardig, resultaatgericht en handelt volgens afspraak-is-afspraak.
- Verantwoordelijke en uitdagende functie met ruimte voor eigen initiatief;
- Een salarisindicatie tussen de €3.500 en €4.500 op basis van kennis en ervaring;
- Mogelijkheid om je kennis te verbreden binnen een hoogwaardig dienstverlenend bedrijf;
- Een enthousiast team met passie en resultaatgerichtheid.
Vragen over deze vacature?
Op de hoogte blijven van alle vacatures?
SchRijf je in en ontvang alle vacatures direct in je mailbox!
© JobReach